allhelgonahelg?

jaaa, jag tror det, va.
jag jobbar imorgon, så det måste innebära att alla festar ikväll.
till och med mamma!
carro är, dagen i ära, en liiiiiiite för sexig nunna.
det är nog roligt.
hon sitter säkert på tuben i sin ensamhet påväg till hammarby höjden med sin lilla utstyrsel.
roligt.
 
idah blev jag väckt av carro som ringde och sa att pappi och helén var på väg hit, kunde inte blivit väckt på nå bättre sätt faktiskt. hemskt mysigt att träffa dom igen! även fast det blev en liten kortis bara.
men har fått ledigt nästa helg, så då ska jag åka hem. dels för att träffa familjen längre, men också för att lilla annsingen åker till staterna den 10 november.
det kommer ju suga, och jag kommer gråta som in i hell.
men det är ju sånt som man får ta.

nu ska jag skita i det här, sticka min jäkla halsduk.
sen blir det som sagt tröjan till rille, och en halsduk till malin :D.


PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅH!! jag längtar tills min halsduk kommer och självklart att du kommer :)

2008-11-08 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0