en dag i Stockholm

idag är jag ledig, hence så har jag inte gjort något alls!
daniel gick till jobbet cptidigt idag, men jag låg kvar och sov. hah!
vaaknade och slog på tv, och där låg jag i tre timmar.
sedan gick jag och handlade, för idag ska jag laga at.
lagom till daniel kommer hem från jobbet, det tycker jag är jävligt 60-tal, maten står på bordet när han kommer hem.
det här med hemmafru är ju lite av min grej, även fast jag inte alls är duktig på det.
men, still, det är min grej.
och tack pappa för du hjälpte mig :).

det började snöa när jag gick till ica, och lagom tills jag kom ut där ifrån så var det världens snöstrom, man var lagom lyrisk och lycklig över hela situationen när det småsnöade lite vackert, sådär.
men nu, du, är det bara jobbigt.
men eftersom jag bor i sthlm så är det borta om två timmar igen.
lite småtråkigt sådär.
för att peppa mig själv så lyssnar jag på LW - stockholmskyss. mysigt.

daniel berättade igår att han var ledig över jul,. så han ska följa med ner till småland. hoppas jag.
det vore jättemysigt.
isf så får vi sova hos andreas, och med det så menar jag att jag ska skeda herman! YES, typ.

nu ska jag lägg amig i soffan och svimma lite innan jag börjar laga mat.
mår så otroligt jävla dåligt, så det finns inte.
eller egentligen så finns det ju, eftersom jag mår såhär för jämnan.
jag hatar min huvudvärk och vill att den ska sluta!
över tre år nu, och tro mig när jag säger det, det tar verkligen kål på mig.

tyck synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Helén

Men va f-n!!! Ge mig ett namn och ett telefonnummer så ska jag ringa upp ansvarig människa så du får komma till en doktor. Det här är inte klokt! Så här ska du inte behöva ha det!

Tror det behövs lite Envis Helén här!

Bamsekramen!

Helén

2008-11-19 @ 17:34:06
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0