kurr

jag är hungrig.
orkar inte laga nå mat.
funderar på att dö av svält.

mina naglar går sönder, och jag blir riktigt jävla förbannad.
gjorde dom i torsdag, så man tycker dom ska hålla längre - men, icke!
ska väl dit och fixa till dom.
jävligt dumt att jag inte har nå pengar kvar.
JÄVLIGT dumt.
lär köpa nytt SL-kort imorgon med. det suger förjävla hårt just nu.

får lov att säga att jag tycker om daniel jättemycket.
han är så jävla söt så det är synd om honom.
vi hade 100 frågor igår, det var jättemysigt, och lärorikt. roligt.
han är mysig.
hihi.

snart ska jag iväg till jobbet, ska ta och duscha och äta något innan.
bra plan.

Kommentarer
Postat av: Pappan å Helen

Mä! Dök det upp en sådan oförutsedd utgift som SL-kort den här månaden också!!!!???? ;)

2008-11-04 @ 21:36:48
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0