lite snabbt, sådär.

orkar inte skriva nå vettigt, eller rättare sagt så har jag inget vettigt att komma med.
förutom att jag fick en tillvispning av en busschaffis idag, eftersom jag inte hade nå reflexer på mig, så hon höll på att missa mig. då tänkte jag lite som så, att när man är nära pensionen ska man kanske inte köra buss, när mörkerseendet  fförsämras, FLIRT! anyway, hon var en argbigga, som är så otroligt jävla vanligt här i sthlm, därför jag passar in så bra. HAH!

idag har jag jobbat, och är så jävla slut i hela kroppen, så jag tror faktiskt att jag dör snart.
sådetså.

jag ser fram emot jul.
det ska bli mysigt.
sitta hemma i målda och mysa :).
samt nere i småland.
MYYYYYYYYYYYSIGT.

daniels halsduk är nu klar.
ska börja med mysmalins nu.

nu ska jag sluta prata massa onödigt skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0