min lediga dag <3

sitter hr ochär allmänt förkyld, eller något sådant.
halsen och näsan spökar för mig, och det är jag inte alls med på.
käkade upp ett halvt paket med halstabletter igår, tills jag insåg att det kanske var laxerande effekt och tog bara några till.

jag och daniel hade en mysdag igår.
först var vi in till alvik och letade reda på tapeter till honom, tackade Gud för att jag var med, annars hade det blivit sammetstapeter. men nu blev det jättefina, med svart, guld och rött. vackert, må ni tro.
sedan åkte vi hem till vällingby, käkade middag, gick och hyrde film och glass.
hem och titta på film och käka sig överfet på ben&jerry´s.
en typisk dag då man är i ett förhållande. daniel tyckte ju för övrigt först att "vi" skulle ta tag i mig och slänga mig i en snödriva, face down, så kunde jag göra snöänglar. men den gubben gick inte.
jag och daniel har också bestämt att vi ska gå i parterapi, då han inte kramas i sömnen längre. det är något bakomliggande problem som vi ska reda ut.

babbo! köper du väckarklockan från helvetet så kommer jag tillbringa resterande tiden av mitt liv med att leta reda på den där jävla propellen, så snälla, köp den inte! :)

imorgon ska jag iväg och fixa naglarna igen, och denna gång ska jag ta hand om dom på riktigt!
har planerat att ha dom jättefina ända tills nästa gång jag ska dit.
skärpning!
ska leta lite julklappar också, även fast jag ännu en gång inte har några pengar.
hyra är överskattat och jag ska aldrig mer igen betala något sådant.
åtminstonde på 3 veckor.

jag tror jag kan säga redan nu att dagens höjdpunkt var att jag vann tio kronor på en lott.
om det mot förmodan händer något mer spännande, så får jag lov att ge en update.
men hoppas inte på för mycket.

Kommentarer
Postat av: Babbo

Hehehehe...okay, lovar att inte inhandla en sådan då. Såg en annan ganska cool klocka som visade tiden i binärformat, kan det vara något? :))

2008-11-26 @ 14:54:58
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Helén

He he he.... fadern förklarade den där väckarklockan för mig nyss och jag tror den kan va nåt för dig ändå... he he he... Ändamålet helgar medlen heter det ju... fniss.... annars har vi hittat 4 gamla väckarklockor i stallet också.... gammal hederlig modell... som skräller gott. Kramar!!

2008-11-26 @ 15:22:21
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0