svar på tal

börjar med att skriva till helén att jag står på kö för att få träffa en neurolog, har iofs gjort det i nästan ett år nu, men min söta lilla pappa har lagt bort remissen nånstans och jag behöver den för att ringa dom.
eller så våldgästar jag KS och vägrar att gå innan jag får hjälp. det kanske vore något?

iaf, så måste jag ju ge en update på min husmorstid igår.
daniel kom hem lite sent, så maten hade börjat svalna, men det var förlåtet snabbt eftersom han hade med sig massa vin hem. kärlek.
maten var lyckad, kanske ska bli hemmafru ändå.
daniel kände sig sjuk så han gick och la sig och vilade, sen blev det ombytta rollen när helvetet bröt lös i mitt huvuvd, så jag fick lov att gå och lägga mig, somnade innan 23.00, och det är väl något som händer 1-2 gånger per år.
men igår var det verkligen helt jävla sjukt!
slapp diska också, snällt.
imorse när vi vaknade så hade jag cpont i halsen och trodde, eller önskade, att jag skulle dö.
har legat i soffan i X antal timmar nu, så börjar må lite bättre, håller nog inte på att bli sjuk ändå.

idag är jag ledig, hur skönt som helst.
ska inte göra nånting.
och imorgon ska jag och daniel gå och se madagaskar, hoppas den är bra.

nu har jag inget mer att tillägga.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej tjejen!

Letade igenom pappsens pappershög och hittade en remissbekräftelse. Den var daterad 27/2. Så dom där 152 dagarna är ju passerade. Var det den du letade efter? Ring mig så får vi höra. Måste gå vidare med detta nu!

Kram kram!!

2008-11-20 @ 16:15:00
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk att det ska behövas kvinnor till allt! Tur att vi vi finns!:D

2008-11-27 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0