borta med vinden!

..är min lön nu, fick den i tisdags och den är REDAN SLUT!
fan, vad less jag blir.
kaiza var nyss här och jag köpte upp mina sista pengar för rengöring och sånt strunt.
känns väl ganska bra ändå, men still, har inga pengar kvar.
det suger..
jag är en jävligt dum människa ibland.
malmskillnads nästa.
eller?

jag vänder mig till pappa och helén nu.
hur många vuxenpoäng får jag för att jag stickar min egen halsduk?
ganska många, va?
kunde väl tro det.
det kommer ju säkert se förjävligt ut, men jag har iaf gjort den själv,
ibland så kan jag med.
sådetså!

imorgon åker jag och mamma ner till småland.
blir massa mys med mormor. ska bli himla roligt faktiskt.
gå till tobias och se till så han har det fint.

 träffade vasti igår, mormors syster, hon är trevlig.

sen var jag och carro iväg till nivvan och träffade olle och peppe.
det var jävligt roligt faktiskt.
lite obekvämt sådär from time to time, men annars så.

vänta på daniel sedan iväg till mamma och lägga oss.
myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt.

Kommentarer
Postat av: Rille

Sticka en såndär snygg röd jultröja med en ren på medan du ändå är i farten. Jag har alltid velat haft en sån.

2008-10-24 @ 01:30:44
Postat av: Helén

Ha ha... jo du får säkert några vuxenpoäng om du stickar en halsduk... bara du passar dig för att sticka strumpor för då får man tantpoäng.... Det skrev jag och Marie i en av våra legendariska låtar från högstadietiden ;))

Å vad e pengar egentligen... du får vänta på nästa lön bara... fniss.... (sa hon som har husamorteringar denna månad.... hua....)

Ha det bäst hjärtat! Vi hörs!

Kram

2008-10-24 @ 10:28:26
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag börjar på malmskillnads gatan imorgon. Så Välkommen!

2008-10-27 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0