konfunderad

svara mig på denna fråga, så jag slipper bli galen och skicka in en insändare till "historia" -
vad kom först av The roling stone; tidningen, sången eller bandet?


så, nu när jag förhoppningsvis får svaret på den fråga som jag har funderat på i år och dar så kan jag övergå till annat.
i helgen åkte jag, daniel och carro hem till västerlima.
carro åkte dock hem på lördag igen, för att visa ansvar gentemot sina katter och hund.
jag och daniel stannade kvar och gjorde ett besök på tranan.
vilket jag ångrar så in i hell. eller jag kanske ångrar mest all den jävla tequilan jag drack.
what happend?! tequila brukade älska mig förr, nu gick det ju käpp rätt åt helvete!
jag blev kalasjävla full och sprang ifrån min stackars daniel hela tiden, så han fick lov att vara med bettan hela kvällen. kommer inte ihåg så mycket, men jag komer ihåg att micke kom och skällde på mig för att jag inte var med daniel, så jag gick till han i 5 minuter sen sprang jag tydligen bort igen.
vaknade på söndagmorgon och hade inte nå minne av hur jag kom hem eller hur jag kom till sängen.
daniel hade tydligen fått hjälpa mig av med kläderna medan jag låg och gjorde nå konstiga ljud som han inte förstod nått utav.
ANYWAY!
denna helg var mycket bra bortsett från mitt fulla jag.
jag fick som jag förtjänade då jag spydde eftersom jag var så bakis.
pappa satt och skrattade åt mig hela dagen. taskig.

det ar jättemysigt att träffa familjen igen. saknar ju dom när man är här i storstaden.
kände verkligen hur jävla skönt det var första natten i västerlima av att inte vara i sthlm.
var alldeles lyrisk av att slippa stressen.
mysigt i målda, minst sagt.

kul att träffa alla kompisar igen med.
har för mig att jag bestämde minst fem olika saker på tranan, och alla av dessa bestämelser utgick på att jag skulle ta ledigt från jobbet.
förhoppningsvis är det någon som påminner mig om vad jag har lovat.

imorgon blir det till att gå upp i ottan, for real.
börjar 6.00, och det är inte något som jag ser fram emot.
jobbar varenda jäkla dag denna vecka, så kommer vara helt slut sen.
på lördag börjar jag 16.00 och slutar 7.00 på söndagmorgon.
inte roligt.

men nu, över till annat ståhej.
får lov att ligga och svettas i soffan tills jag ska gå och lägga mig.




daniel ser så rolig ut på denna bild, så får lov att lägga upp den.

Kommentarer
Postat av: Pappan å Helen

Jo du förstår lilla gumman att så här är det. Dylans låt Like A Rolling Stone kom ut -65, först som singel och sedan på albumet Highway 61 Revisited, bandet Rolling Stones bildades -62, tidningen Rolling Stone grundades -67.Men först av allt var nog Muddy Waters låt Rollin Stone som gavs ut -50 och som bandet ovan tog sitt namn från.

2008-10-07 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0