nu så, får det vara nog

nu är jag och mamma hemma från småland igen.
det var riktigt mysigt och trevligt att träffa mormor igen.
vi var in och joxade lite, och sånt.
drog upp hela min jävla stickning för den var för bred.
men nu så, är det mycket bättre och går mycket snabbare.
fick massa jävla garn av eva, så nu ska jag sticka två halsdukar till.
och helén, jag hade faktiskt en tanke av att sticka sockar eller ett par vantar, men slog av tanken att jag bör vänta med det i cirka 40 år till :).

och tydligen så blir jag sur när daniel väljer att städa ist för att umgås med mig.
så, nu vet vi ju det.
det var bra.
assface.


imorgon börjar allvaret igen, back to work.
det suger.
jag vill vara ledig hur länge som helst och bara ligga hemma med min sticknig och svettas.
WHYYYYYYYYYYY?!

damn it.

men nu ska jag börja sticka på den röda tröjan som rille ska få av mig i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Rille

Varför skrev du så för, nu blir det ju ingen överaskning.. Men jag vet ju iofs fortfarande inte om det är sant, så nu sitter jag och biter på naglarna och längtar efter julen faktiskt :)

2008-10-27 @ 17:11:28
Postat av: Helén

Men det är roligare att städa när man är två... ni får väl hjälpas åt ;))

2008-10-28 @ 11:33:12
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0