oh my Gooooood

vem vinner presidentvalet?
obama, kanske?
eller..?

inte för att jag bryr mig, bara för att det är nå skit som det på tv nu.

anyway, jag har ju aldrig något smart eller klyftigt att säga, så jag vet egentligen inte varför jag fortsätter att skriva. det är en jävligt stor bidragande faktor att jag lever ett tråkigt liv.
hence; så måste jag ha något att göra.

funderar på att sluta sura på daniel och fråga om han ska med mig och carro och äta lunch.
men förmodligen så gör jag det inte, eftersom jag är en hatisk människa.
så det så.
fast det var ju inte alls någon nyhet för de som känner mig.


snart är det jul.
blöhö.

bullcrap.
dricka mitt te och vänta på carro.


Kommentarer
Postat av: Anna

shit. vilken omvärldsmänniska du är, människa. Bryr dig om amerikanska presidentvalet och allt. Jag blir mer och mer imponerad av dig ;)

2008-10-27 @ 22:53:25
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0