ordbajs på hög nivå

Först så vill jag börja med att tacka babbo och helén som löste mitt livs stora problem, över det här med rolling stone.
jag känner mig lycklig och tacksam och äntligen ska jag sluta sitta och fundera på det här.

jag har egentligen ingen ork att skriva, inget vettigt heller för den delen.
som om jag någonsin har det?

hade ställt klockan på 4.43 imorse, och det tog emot som FAN att kliva upp då.
det var kallt och jävligt mörkt när jag gick till bussen.
det är något som jag inte vill göra om den här veckan, eller detta år om så möjligt.

imorgon kommer babbo hit, dvs ska vi iväg på helens på äta mysmiddag på kvällen.
GOTTI! länge sedan jag var och käkade där.
hoppas på att dom har lika söta servitörer på sankt eriksplan som på mariatorget. ihih.

ska ta och träffa daniel lite senare ikväll.
lite småjobbigt att mitt horoskop har under de senaste dagarna berättat för mig att mitt kärleksliv tydligen att suga under de närmsta dagarna. massa bråk och sånt.
men eftersom daniel är en sån mes, så kommer det nog inte bli mycket till bråk. nääääääääääääääära, SKÄMTA BAH!
vi ska iaf mysa.

in i duschen nu och sedan fixa lunch/middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0