snabbis

ska ta och skriva ner lite skit här snabbt.
känner mig jävligt stressad över något som jag inte egentligen borde.
ska iväg och dricka öl md grabbarna och carro ikväll.
mysigt.känns som om det var aslänge sedan jag gjorde något. har för fan världens pengabrist, men det är ju verkligen inget nytt. så jag står ut och räknar ner dagarna till löning, som vanligt.
fy, vad jag är dum.
men skit samma.

snart är det massa födelsedagar.
först min lilla myselin, sen flisan, sedan daniel.
får lov att åka hem till bollnäs nästa vecka för att fira damerna.
ska bli mysigt.
har egentligen inte tid alls för att åka hem, men det skiter jag i för jag saknar dom.
sådetså.

ska även åka till småland nästa vecka.
MYSIGT!!!
saknar mormor och bosse.

JA-JA!
nu ska jag ta och ringa knäppfia och fråga om han ska med ikväll.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, det kommer bli så mysigt så :)

2008-10-14 @ 22:33:48
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0