överflödigt

igår blev jag less, så less, då jag skrev tre inlägg till min blogg och alla försvann.
då bestämde jag mig för att strunta i skiten och stänga av datorn.
bra gjort av mig.
igår v ar jag och daniel ut till ekerö och käkade middag med hans familj.
det var faktiskt hemskt trevligt och mysigt.
gillar hans mamma.
fint jävla hus har dom också.
woooah.

igår var det kalabalik här i sthlm då bron mellan kristineberg och alvik var ur funktion, så att säga.
de hade upptäckt en spricka i den, så tubtrafiken var inställd, lika som bussar, bilar och gående.
lite småläskigt med spricka där, eftersom dom nyss har byggt om den jäkla bron.
men faran är nu över, med lite silvertejp så kan tunnelbanan, bilar, bussar och gående nu färdas in mot stan igen.
det är väl ganska bra ändå.

idag börjar jag 15.00, hade planerat in en riktigt fetjävla sovmorgon, men det gick åt helvete då jag hade världens jävla mardröm som gjorde att jag vaknade och kunde inte somna om.
jag drömde att jag var gravid i fjärde månaden, så det gick inte att göra abort.
drömmen var galet verkligt så jag mådde psykiskt som fan. det sjukaste var att jag vaknade upp en snabbis från drömmen, tittade på min mage och tänkte "jaha, då är mitt liv förstört, nu kan jag inte plugga i skara", sen somnade jag om. FYFAN! jag var iaf cprädd och mådde dåligt över min dumma dröm, daniel skrattade bara och undrade vad mitt problem var.

jag har även blivit världsförälder, det tycker jag var jävligt bra gjort av mig.
dom skickade brev hem och tackade för det sms jag skickade till dom tidigare, och undrade om jag ville göra något mer för att hjälpa. så jag tänkte att 100kr i månaden kan jag fan bidra med.
så det är nu bevisat att jag är en bättre människa än rille. HAH!
unicef gillar nog mig lite.
sos barnbyar hatar rille.
roligt.

nu är det massa hemskt på animal planet, SPRING GIZMO!!!!!!!
ja! han klarade sig,

nattpasset som jag hade i lördags gick iaf bra. on sov så fint och var snäll hela natten, vaknade en snabbis efter 3.00 något tag, men annars så var hon lugn. jag däremot sov i cirkus 2 timmar. så jag var galet trött när jag kom hem.
somnade 8.00 och vaknade igen15.00, förjävla skönt må jag säga.
camilla tyckte det hade gått så bra, så det blir många mer nattpass i framtiden.
jag hurrar inte.

nu funderar jag på att gå och lägga mig i sängen igen.
trött så trött.
 

daniel är söt.

HEJ MÄ´LE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0