snicksnack

får lov att skriva lite snabbt nu, ska snart iväg och äta lunch med daniel, sedan iväg och jobba.
jag är lite småskeptiskt till mina måndagar på jobbet, börjar 15.45 och slutar 19.45 eller 20.45.
är det nå att hänga i julgran?
däremot är jag jävligtnöjd med min sovmorgon, det är bara det att jag har sovit hos daniel de senaste söndagar, och han börjar 10.00 på måndagar, så jag får ju inte alls någon sovmorgon.
går hem till mamma och lägger mig då ist.
ganska rätt.

har skickat sms till pappi och fråat om han ville vara den vänligaste människan och betala min bussbiljett, så jag kan åka hem till bollnäs/västerlima imorgon. han var nog inte så värst sugen på det, för han har inte svarat.
och det vore ju jävligt tråkigt om han inte ville göra det, för jag vill verkligen hem nu en sväng.
sådetså.
ska ta och ringa honom sen nä jag slutat jobba och se hur det ligger till.

för övrigt så är allt bra.
malin har ju varit här och hälsat på.
hon stannade till i lördags, dvs att hon hann med att gå ut på fredagkväll.
bowlade samma dag som hon kom, vi sög så in i hell på det.
drack lite öl och hade de allmänt mysigt.
gick på bio och så.

jag kom på en sak nu! vad jag drömde om i natt!
DAGNY!!!!!!!!!!! det var hur jävla äckligt som helst!


nu får det vara nog.
iväg och käka lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0