surprise

..jag är less.
jätteless.
känner mig som världens slappaste emo.

annars så!
det var en asgullig busschaufför som åkte förbi mig nyss när jag skulle hem från jobbet.
det stod "ej i trafik" på bussen, men han stannade och frågade vart jag skulle.
jag sa till vällingby, och han sa att han skulle till bromma plan och sa att han kunde släppa av mig vid rondellen.
det tyckte jag var jävligt gulligt, dock ville jag inte åka med honom för att det blir närmare att ta den rediga bussen.
lite småskoj.

gått bra att jobba idag iaf.
förutom att mitt huvud tar livet av mig.
blir alldeles jävla svettig, yr och skakis i hela kroppen. samt spyfärdig.
bara att bita ihop, spy och låta bli att svimma.
annars så.

ska iväg på bio med mamma lite senare.
sedan tillbaka hit, till carro, för att ta hand om katterna nu när hon är borta.
imorgon blir det jobb, kanske middag med daniel och hans familj - även fast jag inte alls vill, sedan mys med rille.
kommer troligen inte ens hinna till middagen imorgon, och isf är jag jävligt tacksam, för jag har absolut ingen lust för det, what so ever.
sådetså.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin

iouh, jobbigt med middag. hoppas det gick bra för dig att gå hem snuttiiizzz.

2008-09-13 @ 03:34:38
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0