Allmänheten i allmänhet

Sitter ännu en gång hemma i Västerlima och njuter lite smått av tillvaron.
Djuren springer omkring och gör som djur gör, och familjen vet jag inte alls vad de håller på med.
En sak är säker iaf, och det är att det är lika trevligt som alltid att komma hem.
I ärlighetens namn så började jag fnittra när tåget åkte förbi Ockelbo igår.
Så glad var jag över att komma hem till Hälsingland igen.
Malin och Elin kom och hämtade mig på stationen, och det var hemskt mysigt.
Vi åkte hem till Majsan och pratade lite strunt, och kom väl fram till att man inte får göra något längre utan att riskera att få cancer. Vilket är hemskt dumt, enligt mig.
Sedan kom Annsingen! iiiih, typ.
Vi åkte runt på lite cruising á la Bollnäs.
Sedan hem till henne för att sova.
Det var otroligt mysigt att vara med henne igen.

Jag vet inte riktigt, men jag tror kanske att jag och pappa kom överens att vi skippar middagen och tar en öl ist. Ve tinte om vi förstod varandra, eller om det blev beslutat. Kanske blir korv med bröd också. Det är ju något man saknar, Tillamans korv! Det är fina grejer, det.

Men, meeeen.
Fortsätta med min öl, samt duscha och göra sig i ordning, vilket tar 10 minuter. Sedan ska jag sitta och vänta på att åka till Bollnäs. SKOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0