känsloladdat

Jag måste erkänna att dessa dagar som gått sedan jag sist skrev har varit jävligt speciella.
För det första så var det så otroligt fint väder igår, så jag slänge på mig mina sommarskor, bara den grejen var otroligt spännande. Jag, Ella, mamma och mormor åkte till Skansen. Det var hemskt mysigt, vi satt ute i solen och åt vår lunch. GLASSADE, så att säga.
Följande information som jag delar med mig av måste jag varna känsliga läsare. Jag har blivit lite av en bajare. OJ! Pappa, du häpnar, va? Det är som så att jag tittade på matchen som var igår, och såg alla småpojkar som var så dukiga att jag tycker numera att det är värt att heja på Bajen. SAMT kanske följa med Rille på invigningen av första hemma matchen nästa söndag. Vore förjävla härligt.

Så, nu har jag sagt det.

Igår efter Skansen åkte jag iväg till Håkan. Vi drack vin och spelade finns i sjön. Det bör tilläggas att jag tar allt spel på största möjliga allvar och att jag förlorade båda omgångarna. Men jag höll god mask, men jag fick kämpa hårt som fan för det. Men jag lyckades iaf, och det goda stämmningen förstördes inte.
Sedan var det allmänt mys bara.

Idag har jag varit på utbildning för jobbet, absolut inget viktigt som jag inte redan visste.
Så det var väl ganska onödigt egentligen, men det var några sköna människor där, så det gick ganska bra.
Nu är det middag med familjen. Eller, snart iaf.

PUSS PÅ ER!

(Har ni tänkt på hur dåligt jag skriver egentligen?)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag visste att du skulle ta ditt förnuft till fånga. Med tilltagande ålder och mognad visste jag att du tillslut skulle bli Bajare du med :)

Och du skriver tajt och bra!

2009-04-05 @ 22:07:36
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0