shota en 6a ren sprit

Först och främst så vill jag bara påpeka om att jag vet att jag har skrivit hemskt sällan senaste dagarna, men det finns ju förklaringar till allt, som man säger.
Malin var här i helgen, och det msåte ha varit den bästa helgen på året, hittills.
Det var så otroligt mysigt och roligt hela tiden.
På fredagen när hon kom så åkte vi in till Tanto och hade picknick, hur mysigt låter inte det då?!
Det var massa folk som hade samma tanke som oss, så det var jävligt många fulla människor där, vissa drygare än andra, som man säger igen. Vi drack lite vin och myste.
Sen åkte vi hem till Håkan och grabbarna en sväng, fortsatte dricka vin tills vi åkte hem.
En lyckad dag.
Sedan på lördagen åkte vi in till stan och shoppade en aning, jag lyckades hålla i min plånbok jävligt bra, så gjorde inte av med hela semesterkassan, utan bara hälften. En dålig med ganska stor bedrift.
Senare på kvällen åkte vi till Håkan och grabbarna igen, dom hade ölat sedan morgonen så visa var härligt full tidigt.
Anyway, det var en asjävlarolig kväll som man absolut inte alls kan dra alltihopa igen.
Den var bara bäst.
Malin är bäst.

Annars så har det inte varit mycket.
På grund av att jag sov cirkus 3 timmar på ett hallgolv i lördags somnade jag tidigt igår och vaknade nyss.
Det suger väl lite att man sover bort hela morgonen, då man planerat att gå och träna.
Men whattahey, det skiter jag i nu, jag var trött.

I veckan drar mamma iväg till mormor och blir borta längen, så det är jag som är kattvakt.
Det blir bra.
Men det blir svältning på högsta nivå, då jag har 1000kr kvar tills lön, och jag tänker absolut inte köpa hem nå mat, den saken ska ni ha klar för er.

Med detta sagt så ska jag kanske hoppa in i duschen eller bara ligga kvar här.
Måste iväg och jobba också.
böööööööööööööööööööööööööööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0