Uppklarade skitsaker

Äntligen har allt skit med SJ och Paynova löst sig.
Snackade med Conny, som är förjävla härlig, och han kirrade steken, så att säga.
Så nu slipper jag tänka på det nå mer, inte för att jag har gjort det, men folk brukar ju säga så när dom har löst något.
Kände att jag också ville säga det.

Idag är det en sjukt härlig dag! Jag har jobbat några timmar, och vi var ut på långpromenad, kändes helt jävla rätt. Sedan gick jag hem från jobbet, det var skönt även fast jag var nära på att avlida av svett.
Men, still, ändå skönt.
Tanken var ju att springa in på gymmet och göra något nytta, men känner att promenera i två timmar får räcka idag. Gymmet får bli imorgon, eller någon annan gång.

Senare idag ska jag iväg till Håkan, vi ska förhoppnigsvis ut och gå längst vattnet. MYSIGT, VA? Han bor ju vid Skanstull så det är ju drömläget för promenader där. Sedan ska vi äta ostbricka och mysa.
Det låter bra, va?

Imorgon, på min lediga dag, ska jag vara barnvakt åt Elma igen.
Det ska bli mysigt. Vi ska nog ut och leka eller kanske spana in 4H-gården, tänkte jag.


För er alla där ute, så har jag en förjäva bra tips på ett asbra band. Hide the Knives, dom är sjukt jävla bra. Lyssna på låten Holy Banner och förundras av deras brahet.

Nu måste jag gå på toa, annars måste jag tvätta både byxorna och soffan, och det vill jag inte dels för att byxorna är nytvättade och för att det säkert är asdrygt att tvätta bort bajs på en soffa.
Vad sägs om den informationen, då? Spännande eller bara onödigt?
Vad tycker det svenska folket?

Kommentarer
Postat av: malin

Roligt att veta att du bajjar ibland också :)

2009-04-07 @ 21:16:11
Postat av: Helén

Tycker det är en klart NÖDIG information jag... he he he....

2009-04-07 @ 21:32:05
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Klatuu

Öcke djalla sketsnack :)

2009-04-07 @ 22:35:46
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0