Hyfsat jämnt.

Jaaaaaa, jag är en gammal människa.
Tredje gången gillt med ryggskott, känns jävligt tört.
Men det är så det är att bli gammal.
Bara att face it!

Trökigt att jobba efter en veckas ledighet.
Jävligt trökigt.
Ska försöka plåga mig igenom morgondagen, sen har jag två dagar ledigt.
Då ska jag enbart ligga i sängen och tycka synd om mig själv.

I helgen så har jag myst massa inne i stan.
Spelade egen variation av Fia med Knuff, med öl dvs.
Full blev man, så hela söndagen tillbringades i sängen.
Förutom när vi köpte pizza.
Hälsosam helg, minst sagt.

Lön på fredag, HÄRLIGT!
Det är då livet börjar igen.
Härligt.


På tal om ingenting så vill jag åka hem.

Kommentarer
Postat av: No lifer

Men dulå?! Har du skaffat dig ett liv eller? (DÅLIG UPPDATERING)

2009-08-20 @ 07:05:21
Postat av: Majsan

Skönt att du kommer hem! Saknar dig!!

2009-08-21 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0