Om man ändå visste något.

Vahettere, det är dags för förändring, det är dags att ta tag i mitt liv.
Pratade som lite smått med min arbetsledare idag, blev överumplad och drog en liten vit lögn.
Är så förbannat less över situationen, så jag vet inte redigt hur jag ska göra.
Jag ska börja plugga igen iaf.
Eftersom världen hatar mig, så får det lov att bli konvux i första hand.
Tills jag är redo för högskola.
Det suger ju en aning jättemycket, men måste man så måste man.

Försöker klura ut hur jag ska ta mig till för att börja läsa på konvux, men jag förstår inget.
Det är antaligen ett dåligt tecken.
Antar att jag får gå till arbetsförmedlingen och leta reda på en trevlig syo.
Helst skulle jag vilja prata med Abrahamsson hemma i Bollnäs, men det antar jag att man inte får.
Att vara vuxen SUGER, det kan inte sägas för många gånger.

Så nu ska jag dricka mitt vin och leta reda på lite klarhet i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0