Ojvoj!

Jag kan ibland tycka att jag har ett tråkigt och ganska intetsägande liv, tills jag kommer in på bloggar vars ägare kan kände förr eller vet lite halvt vem dom är och tänker - Tack gode Gud att det inte är jag!
Ha! Fyfan, då tar jag hellre mitt liv än att vara fast i några hemskheter.

Med det sagt.
Jag gör allt för att slippa masa in mig i köket och laga mat tills käresta kommer hem.
Har asbolut ingen ork för att göra något sådant idag.
Städade massa igår, diskade, plockade undan massa smutsig tvätt som låg på golvet (kärestas kläder), ovs. Jag lekte alltså hemtjänst.
Då när jag kommer hem på kvällen efter jobbet så hade inte käresta ens lagt märke till det! Är inte det lite lustigt? Undrar hur fan det hade sett ut här om inte jag bodde här. Kalsongerna hade tagit över lägenheten, känns det som.
Antar att jag blir tvungen att fixa ihop nå käk när han kommer hem, men då ska tammeFAN jag ha massage!
Jämnställdhet, eller vad det nu hette.

Uh, så tråkigt det blev, med det finns folk som lever sämre liv.
Härligt att veta.

Kommentarer
Postat av: Babbo

Rubriken inspirerad av boken du lånade? :)

2009-12-15 @ 20:50:53
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0