dance, dance, dance

jag skriver som snabbast nu.
är iom nu en ganska så vuxen människa.
men jag håller med pappa i att jag kanske blir vuxen men jag kommer aldrig växa upp.
är alltså ett år äldre, och det enda som ändrades var att mamma kom med frukost på sängen, vaknade med ett leende, och det var förjävla trevligt.
jobbade som vanligt. men myste med rille på kvällen, ett av de största privilegiumen i mitt liv.
han bjöd på romantisk middag, det var mysigt.

självklart var jag in på bolaget och handlade.
lite pinsamt, men jag gick ändå. carro fick lov att föreviga stunden med ett fotografi, jag var lyckligast.
jag hade presentkort till och med, ganska häftigt. damen i kassan gratulerade mig och jag spatserade ut ännu lyckligare.

idag är jag hemma från jobbet, eftersom mitt huvud spökar så in åt helvete idag.
för övrigt så ska jag titta om jag har epelepsi, eller cancer första veckan i mars.
håll tummarna, eller nå.

nu ska jag langa lite alkohol till de minderåriga där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0