dance with somebody

är ganska nyligen hemkommen från träningen.
och det var BRUTALT! spela länge sedan fys på det.
känns bra i kroppen efter.
gjorde världens offensiva foulen, så nu har jag ont i benen.
sen ramlade jag också har jag något minne av.
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, men.

jobbat lite smått idag, det gick ganska bra. var trött och sliten.
och varför var jag det?
jo! för att daniel väckte mig mitt i natten och ville bråka.
fine, tyckte jag, så vi bråkade i några timmar.
jag som hade klivit upp 6.00 dagen innan var förjävla trött och blev ännu surare.
dålig redovisning, men ni behöver inte veta så mycket mer.

vad kan man säga mer?
fyller år snart, dvs säga att det blir fest.
malin persson kommer vara närvarande, samt pontus jonsson och håkan.
och massa andra sthlmare, och josse, förhoppningsvis.
inte redigt vad jag hade hoppats på, men the more the marrier!

jag och håkan var på bio igår.
fick egen soffa! vip hos sf, det ni!
kollade på rosa pantern 2, och jag dog av skratt. sen återlivades jag igen.
iaf en bra film.
sen kollade jag på bedtime stories, sisådär måste jag sä


Kommentarer
Postat av: Rille

Mobiljäveln fungerade såklart inte här. Hör av mig på något sätt ändå. Om inte annat fungerar den ju vid gullmars.

2009-02-19 @ 23:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0