saker som jag glömde

igår åkte jag med världens gulligaste gubbe på tunnelbanan, alltså det var han som körde, låt oss kalla honom kör-nisse, för jag kommer inte på ordet för hans jobb.
han var iaf jättegullig när han stannade vid varje station, "välkommen till tåget mot hagsätra", sen när vi kom till t-centralen sa han samma visa plus "och se till att le mot varandra extra mycket idag, så blir alla glada". jag blev så himla kär i honom och började fnissa, tills jag såg alla andra i hela vagnen sitta som ett jävla pack stockholmare som aldrig är lyckliga i kollektivtrafiken.
dom förstörde hela min mys-vibb.

jobbat lite smått idag.
sov för övrigt hela natten, vilket resultera i att jag sov jätteskönt så jag glömde kliva upp.
vaknade när tuben skulle gå, så fick lov att springa som en jude för att hinna med nästa.
jag hann.
jag är bäst.

MINA CL SKOR HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wöööööööööööw, liksom.
ska hem till mamma och hämta avi, sen gå runt med dom i lägenheten varje dag tills dom växer fast på mina fötter.
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0