sweet

nu är jag hemkommen igen efter en helg i bollnäs, som inte hade kunnat blivit så mycket bättre.
började med fredagsmys hemma hos pappi, som slutade mindre mysigt. men det är kalasbra ändå.
lördagen ägnande vi till utgång, förfest hos elisabeth och sen en sväng på gärdet. vi kollade självklart på körslaget, och festade som fan när bollnäs vann. helt rätt gjort.
tranan intogs och det ar lika roligt som vanligt är man inte har varit där på jättelänge. jag och elin sprang till baren för jämna mellanrum och köpte massa shots och öl, och elin tillade varje gång att hon inte kunde dricka upp den för hon var SÅ full, men det gick bra ändå för henne. duktig tjej.
hem till malin och sova efter.

overall en ASmysig helg, och jag vlle egentligen inte alls åka hem igår. men man har ju plikter att sköta.
drömde i natt att jag hade två veckor ledig från jobbet och jag belv så jäävla glad för då fick jag äntligen åka hem till bollnäs. men tji fick jag när jag vaknade upp lycklig.
bajs.

idag är det jobb som vnaligt.
funderar på om jag ska åka iväg till träningen eller inte. jag blir ju iofs över en halvtimme sen, så vi får se hur jag gör. ska iaf åka och träna på onsdag. ska bli förjävla roligt. dock inte för mina naglar, som är relativt nygjorda och kommer se förjävla ut efteråt.
samt mina blåsor, undar hur lång tid det tar innan man slutar få blåsor av klistret.
om andra som hålle rpå att läka ser ut som en bit av ett bränskadeoffer.
så nu vet ni det.

ska ta och hoppa in i duschen, sen åka iväg till jobbet.

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0