det tar sig

tradera är väl det bästa någonsin, egentligen?
men samtidigt djävulens påfund.
man bara fyndar och fyndar till man inte har något kvar att fynda för.
men det är livet, det.
anyway. har lagt tre bud nu, får se hur det går.
ihihihihi.

jag har iaf valt att vänta med att köpa hund.
ska ta och lugna ner mig lite tills jag gått klart skolan.
känns som om det är bäst.
bra beslut av mig.

just nu sitter jag hemma och ska snar iväg till Ella och jobba lite.
har blivit extrajobb förra veckan för att hon var sjuk.
det var bra med lite mer pengar, men jag känner mig 40 år äldre och har nu kommit till insikten att jag aldrig vill skaffa ungar. sjukt jävla jobbigt var det.
både för henne och mig. mest för henne. men jag tycker synd om mig också.
eller?
skit samma.

iväg ock köpa snus sen till bussen.

Kommentarer
Postat av: elin

tradera 4-eveeeh <3<3

2009-01-12 @ 23:37:30
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0