för övrigt

igår var det förjävla synd om mig.
kände mig inte alls nå bra på kvällskvisten, utsliten och överansträngd och förtvivlad yr i bollen, så tänkte att jag skulle hoppa in i duschen så jag kunde svalka av mig, hann vara där inne i cirkus 10 sek innan jag kände hur förjävla dåligt jag mådde. (red. anmärkning, svimma). Så jag sprang ut i hallen för att slippa landa på det hårda kaklet, och landade ist lite halvjättehårt på parkett golvet. det tyckte jag var en stark insatts av mig.
pep lite efter daniel så han fick komma oc hjälpa mig.
sen mådde jag pyton hela kvällen/natten och det håller i sig än idag.
så gick hem tidigare från jobbet och nu ligger jag hemma hos mamma och tycker synd om mig själv.

ikväll är det handboll.
och imorgon är det möte med caroline från VH, och på kvällen är det handbollsträning.
hoppas att jag kan vara med på träningen, men jag kommer väl svimma då med och bli bannad från sporten på livstid. eller nå i den stilen.

lägga mig i fosterställning och tycka jättesynd om mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0