helg

ja, det är tisdag, alltså är det helg för min del.
UTAN att ella är sjuk, så nu är jag ledig i två dagar. asnice!
idag var en ganska bra dag, tills vi var tvungen att åka in på akuten.
allt gick bra och ella fick gå före i den cplånga kön.
så det var jävligt soft.
fick sluta en timme tidigare också, ännu bättre.


jag har funderat!
och om pappa var här nu, så skulle han lägga en dum kommentar om det gjorde ont eller något sådant i det hållet, så jag svarar nu; NEJ! det gjorde det inte.
åter till saken.
jag vill vara ute i god tid, så hela familjen vet om det, att jag inte vill ha något i födelsedagspresent!
om ni nu mot ALL förmodan skulle ge mig en tatuering eller en chanel 2.55 väska så vill jag inte ha något.
förutom det mamma redan köpt åt mig :).
jag resonerar som så, att pappa och helén ska spara alla sina korvören till bröllopet, och carro ska åka utomlands, så ist för att köpa något till mig, som jag kanske inte ens vill ha, så vill jag ist ha extra mycket kärlek.
och om mina kompisar läser detta, så ser jag hellre att dom sparar sina penga, och ist kanske kommer hit och hälsar på ist. det betyder mycket mer för mig än nån present.
nu är jag förjävla vuxen och mogen, och känner hur deppad jag blir av det.
VUXENLIVET SUGER!!! tacka fan för att vara 17.

för övrigt så ska jag och carro iväg och träna med spångas handbollslag nästa onsdag.
två timmars pass dirr.
får se hur det går. man har ju gått och blivit tjock sedan man slutade, och ingen jävla kondis har man heller. så nu får jag lov att ut och springa och sånt innan vi ska dit, så jag kanske klarar av att springa 5 minuter på plan iaf. jag hade världens jävla ångest över detta igår, så jag kunde inte sova. tacka fan för att man var bra när man var liten, men vad var det för jävla big deal då? de flesta var bra och jag känner mig jävligt skeptisk över situationen. men det ska iaf bli kul. men jag kommer ändå inte kunna sova.

nu ska jag gå och lägga mig och läsa så mamma får sova lite.

flytt till daniel imorgon, får se om han skött sig och städat ur garderoben.

vilket jag inte alls tror han gjort.


Kommentarer
Postat av: Rille

Oj, vilket sammanträffande.. du ska ta upp handbollen och Rillish ska börja träna lite hockey igen. Jag tror det är något sorts försök att återuppleva ungdomen från vår sida ;) Im I right?

2009-01-21 @ 01:44:57
Postat av: Helén å pappa

Å vi ska börja träna på Alfta rehabs gym (+ att Helén vill lägga till vattengympa oxå) Nu ska bröllopsformen fram ;))

Men här kommer en STOOOOR KRAM till dig Johanna och så lovar vi er mycket mys när ni kommer nästa helg!

2009-01-21 @ 06:47:36
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0