lugnet efter stormen

ella börjar bli lite friskare, dvs att hon inte längre har feber oh tillbringar den mesta tiden på dygnet med att sova, och när hon inte sover spräcker hon mina trumhinnor med att skrika för allt hon är värd (mycket).
nu har hon iaf åkt iväg till kortis, så jag är ledig. men ska förmodligen, mycket säkert, jobba på torsdag igen, även fast jag egentligen aldrig gör det, för att hjälpa camilla lite.
tycker jag är snällt gjort av mig.
bra för min plånbok efter mina köp på tradera.

FÖR JAG ÄR NU ETT PAR CHRISTIAN LOUBOURTIN-SKOR RIKARE!!!!!!! MAAAAAAAAAAAAAAAH
I have the time of my life, and I swear I never felt this way before, ovs ovs.
samt en chloéväska.
jag älskar mig själv och tradera.
förJÄVLA billigt också, måste jag säga.
skorna är vanliga traditionella CL-skor, svarta pumps med röd sula, 14cm klack. WHOPA! dom ska jag sväva fram i den 4  juli till dagens stora ära.
och min väska är en röd, med det ashäftiga hänglåset på.
det här ruset och lyckokänslan får man inte för all kokain i hela världen.
sådetså.
vill tillänga lite av min lycka till rillishboy, som mig själv haft det stora ångesten av att inte få köpa de kläder man vill pga av pengabrist, som jag själv så många gånger har varit med om.
så skickar lite -jag-har-köpt-nya-dyra-fina-saker-som-jag-blir-så-lycklig-av-känslan till honom. PUSS

i helgen var ju malin här, och det var hur mysigt som helst.
blev en massa prat, och skratt.
kollade upp utlandresa, för vi ska åka iväg. shihihihihihihihihihihihihihih. det ska bli så kul!

kom på att jag måste säga åt pappa att vihelt enkelt MÅSTE åka iväg till tyskland och införskaffa massa sprit innan den 4 juli. vad vore festen utan sprit? helt enkelt en nödvändighet, och jag hoppas att han tycker likadant som mig. men med tanke på att det är pappiluringen, så gör han säkert det.

återgår till att leta kläder eller nått annat som man blir lycklig av.
en vecka kvar tills jag flyttar till daniel.
allmän countdown, kanske?

Kommentarer
Postat av: Rille

Det hjälper föga. Tack för omtanken dock. Kärlek till dig.

2009-01-14 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0