man mår som man förtjänar

gäller dock icke i mitt fall! hoppas jag iaf.
låg i fosterställning och grinade som en liten 5åring igår, eftersom min huvudvärk tar långsamt, men jävligt säkert, livet av mig. satt nu på bussen och önskade att jag skulle dö. äckligt jävla ont.
och inte nog med det, utan huvudvärken gör så jag mår så otroligt illa.
känns som om hela min kropp är förbannat jävla dum på mig i onödan.
detta leder naturligtvis till att jag inte kan äta.
denna dag har jag ätit en halv macka, för det allmänna intresset som säkerligen inte ens finns, men skriver det ändå.
känns som om jag skulle kunna dricka lite youghurt.
fast ändå inte.
jag vill dö.


med det sagt tänker jag mig nu lägga mig på golvet och gråta lite och invänta döden.
eller något annat. som att spy eller svimma.
jag återkommer med mer information om detta.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Lillalilla hjärtat!

Det skär i hjärtat på mig när du mår som du gör. Det är inte så långt kvar tills du får träffa en neurolog. Hoppas att någon äntligen kan hjälpa dig.

Bamsekram från Pappa och Helen

2009-01-15 @ 22:39:07
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0