nya året

HA! jag fick som jag vela!
jag och daniel stannade hemma på nyårsafton och myste massa istället för att drälla runt hela staden för att hinna ikapp alla fester. men det var mysigt, vi käkade, drack lite vin och öl och kramades massa.
relativt nöjd med det hela.

jobbar, jobbar, jobbar hela tiden tycker jag.
började 7.00 imorse, och det är alltid lika jobbigt.
men i helgen är jag ledig!
synd bara att jag inte har nå pengar kvar, så det blir inge roligt i helgen.
skulle vilja shoppa lite, men ICKE!

på tal om shoppa så såg jag ett program på tv om hoarders, en tjej som samlade på designerkläder, och hon hade allt i gamla lådor och påsar, PÅ VINDEN! det gjorde, på riktigt, ont i hjärtat när jag såg henne slänga runt med sina ofantligt vackra skor hit och dit, så det blev skrynkliga och fula.
då blev jag sur, på riktigt alltså.
idioti. köper man ett par skor för 370 pund så ska man älska dom av hela sitt hjärta. sådetså!

nog med skitsnacket.
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

MEN KOLLA NU DÅ! JAG HATAR DIG MED ISF!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!! hihi <3<3<3<3<3 det är inte så lätt att komma ihåg allting

2009-01-02 @ 16:17:32
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Rille

Snacka om whipped! :)

2009-01-03 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0