vällingby

hehe, såg vad rille hade kommenterat angående mitt inlägg igår, och jag måste nog hålla med kalrn. det är nog en liten revolt mot att bli vuxen. eller något sådant i den stilen.

idag ska jag och mamma, och hennes jobbarkompis, iväg till ikea för att inhandla lite behövligheter hem till daniel. igår när jag var där och såg garderoberna så märkte jag att jag hade varit en optimist och att jag absolut inte kommer få plats med ens en fjärdedel av mina kläder, så blev jag sur och började nästan gråta.
men, nu känner jag mig lite glad igen och hoppas på att garderoben har växt sen igår kväll.
förhoppningsvis.
annars kommer daniel få se en sida av mig som han inte alls kommer gilla, och inte kommer att vilja bo ihop med.
håll tummarna, god damnit!

var just ner till turkshopen om vi har precis här utanför och köpte snus och halstabletter, eftersom jag börjar bli sjuk, han är lika pratglad som vanligt och blev ännu en gång lika ledsen eftersom jag betalade med kort, då han måste ta en avgift, skit samma, sa jag. han fick då dåligt samvete och gav mig en godisask för att läka mina sår.
han är så jävla söt!
en gång när jag var in och handlade med malin så frågade han om jag ville ha billigare, damn right sa jag då, och han drog av halva priset på snusen, och DÅ slapp jag även betala avgift. eller, jag och jag, det var malin som betalade. anyway. han är riktigt go.

nu börjar jag bli jävligt hungrig och längtar som fan till ikeas köttbullar.
smask.

ut och göra av med hela min lön på kortast möjliga tid.
mitt rekord är 15000 på 4 dagar.
tror ni jag slår det denna månad?
I´m sure.

Kommentarer
Postat av: Helén

DÅ slår jag dig denna månad... blir nog på en dag istf 4..... När amorteringar på gården kommer och en förbaskad massa räkningar... huuuuu

2009-01-21 @ 17:04:00
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag skulle få ångest om jag gjorde av med så mycket på så kort tid :/ haha

2009-01-21 @ 18:36:07
URL: http://jenninio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0