God morgon.

Jobbletandet spårade ut igår och jag började titta på skolor ist.
Så jag blev lika förbannad som vanligt och läste en bok ist.

Idag så ska jag in till Tanto och picknicka med mamma och mormor.
Men mamma blev sur för att jag inte ville följa med på en gång sekunden efter jag vaknat.
Hon ringde för övrigt mormor och berättade att jag inte skulle med för att jag var S-U-R.
För när man är 20 så kan man inte bokstavera eller förstå vad de "vuxna" pratar om.
Så ni vet.

Dricka kaffe, klä på mig, köpa snus och sedan åka.

Kommentarer
Postat av: pelin

bloooooooooogga mer då

2009-07-18 @ 16:39:13
Postat av: mamma

Och det stämde ej, jag väntade 40 minuter men du behagade inte stiga upp................

2009-07-18 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0