Glömligheter

Jag fick massage imorse när jag vaknade.
Hur bra är inte det, då?
Sånt gillar jag.
Håkan är en bra människa.

Jobbet idag gick bra.
Dom grillade och jag möööös, bah.

Imorgon så är det en svettig dag på jobbet.
Sveaborgs-skiten eller vad dom kallade det.
Springa runt med barnen i massa "OS-grenar".
Ella ska ju självklart vinna hela skiten, så jag får kämpa som fan för det.

Sen ska jag och Håkan på 3D-bio, My Bloody Valentine.
Det är jag jävligt nervös över, för jag kan tänka mig att jag kommer bli asjävlarädd.
Men det ska nog gå bra.

En tråkig jävla uppdatering kommer sen.

Anna, är du nöjd nu?
Har jag fyllt din kvot av mitt tråkiga liv?
Hope so, för jag gör det för din skull.

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHA, Sveaborgs-skiten skulle jag vilja se om du var med.

2009-06-01 @ 22:01:34
Postat av: anna

Tack! Skriv vad som helst, så länge du skriver! :D

2009-06-02 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0