Lyckan gör mig hel, som man säger.

Jag ska försöka samla mig för att kunna skriva något alls nu.
Jag är i ett lyckorus, vilket jag nästan aldrig annars är.
Men det är med ledighet, DET är min starka sida.
För nu jävlar är det semester i nio dagar!
WO-FUCKING-HO!
Jag vet inte vad jag gillar bäst, att jag sitter hemma i pyamas, lyssnar på bra musik, dricker vin, har toblerone att äta till middag, eller just därför är det nu är semester. Jag tror ALLT! Mest att jag sitter i pyamas och dricker vin.
Det är något som toppas högt på min lista över värda saker.
Jag ska supa in den här studen av lycka, för om max två timmar sitter jag här, säkerligen på precis samma ställe och är skitgrinig - också en av mina starka sidor. Det har med det vanliga att göra, inte ens värt att ta upp det. MEN NU ÄR JAG GLAD!!!!!!!! Typ, så glad.

Det gick sjukt bra att kliva upp imorse.
Vilket jag absolut inte trodde från början, men jag var uppe vid 6.00 och såg ut som en jävla missfoster, men eftersom jag lever det ensamma livet i helgen så fanns det ingen att ta illa vid sig angående mitt utseende. Så det, så!
Jobbat, jobbat, jobbat. Räknat timmar och minuter till semestern började. Är lite smådrygt när man ska jobba 10,5 timmar, det blir mycket räknandes. Men nu är det slut. För ett litet tag iaf.
Känns jävligt skönt.

Nu längtar jag hem till Bollnäs som fan.
Pratade massa med Elinpelin83 igår, det var kul.
Det blev mest prat om pojkar och om kläder.
Som vanligt, ungefär.
Ska bli hemskt värt att åka hem för några dagar. Mysa massa, som man säger.

Får bli en litet pause i skrivandet nu.
Kommer säkerligen skriva mer senare, när surheten kommer krypandes.


Anna; Jag förstod nästan det, jag hoppades bara på att det var en påhittad valuta som är gratis om man betalar i SEK. Men icke sa nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0