Onödigt

Jag ligger hemma i sängen hos Håkan och funderar allvarligt på att inte kliva upp förns ikväll, då vi ska iväg.
Får man göra så?
Det vore ju onekligen skönt iaf..

Igår så var jag och mamma iväg till Barkaby, IKEA, wööööööh.
Köpte lite småsaker och sånt som man alltid köper när man är där.
Sedan åkte jag hem till Håkan, vi lagade mat och tittade på Dr. Hus.
Tråkigt att läsa om det kan jag tänkte mig.
Men det skiter jag lite i eftersom jag inte har något annat att söga om gårdagen.

Carrolinafina ringde nyss, hon hade bokat biljetter hem till sweden.
Så då blir det till att åka och hämta henne innan bröllopet.
Det känns som om det är snart.
Udrar om det råder lite panik hemma i Vösterlima.
Hoppas inte det.

För övrigt så ringde pappa igår och sa att han jobbade hela min semster.
Så han skulle inte vara hemma. Då började jag nästan grina av besvikelse.
Meeeeen! Jag pratade med farmor direkt efter och hon sa att det får man leva med.
Så jag ska mysa med henne ist för pappi.
Sen självklart mys med tjejerna.
Men jag är otroligt besviken över att pappa skulle jobba.
Men kul för han med jobb också.
Men det hade varit roligare att vara med mig.
Så det, så!

Nu ska jag titta på Dr. Hus och dricka saft.
Det lediga livet är bra!

Jag har treäningsvärk i axlarna.
Jag dog på gymmet igår, och döendet fortsätter idag.

Jag har glömt att berätta det viktigaste!
Jag såg Mårten Andersson igår, och dog av lycka!
Hade han vart i samma vagn som mig så hade jag hoppat över honom och kanske våldtagit honom, det tyckte Malin iaf.
Måååååårten är en underbar människa, känner honom mycket väl.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är underbar som citerar yrrol! :) Lika roligt varenda gång.

2009-06-11 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0