Otroligt mycket skitsnack.

Jag såg en tjej igår, som jag fnissade lite åt först, sedan tänkte jag på Anna.
Hon hade kilklackar på HÖGST två centimeter och gick som Gud vet vad.
Då tänkte jag på när vi gick hem från Tranan en vinterkväll och Anna såg ut som en sönderknullad Quasimodo.
Alltså - förjävlig.
Det var jätteroligt.

Igår var jag inne i stan, finns absolut inget nämnvärt från den kvällen, även om jag så fick skriva vad jag ville om det så tänker jag inte göra det. Så.

Imorgon och på lördag är det jobb, sedan en veckas semester.
Och ju närmare jag kommer semestern desto argare blir jag.
EN VECKA?! Vad FAN, kommer ju inte hinna göra något alls av värde.
Känns förjävligt och jag är jävligt less.
Suger som fan att pappa inte är hemma, och att Malin ska jobba.
Som jag känner nu, skulle jag lika gärna kunna stanna kvar i Sthlm och jobba.

Nu, snart, ska jag iväg och fixa naglarna.
Så det, så.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Quasi <3

Det var en oförglömlig kväll, trots alkoholhalten ;) Jävligt roligt, iaf.

2009-06-18 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0