Yes then no

Det är måndag!
Dvs att jag fortfarande ligger i sängen och gör ingenting.
Eller, jaaa, nu ska jag ju ändra schemat, så det här är den sista snygga måndagen har jag i sommar.
Meen, det är sånt man får leva med. Eller säga upp sig, och det tänker jag inte göra.

Idag ska jag jobba ytterst lite, sedan hem och sova igen.
Är sjukligt trött idag, även fast jag har sovit 10 timmar.
Jag är som en bebis. Sova och äta, det är det enda jag gör.

Håkan ville iväg på NRJ in the park på torsdag.
Dvs att jag måste skippa PUB, men det kan man ju leva med.
Kommer vara sjukt mycket folk inne på Grönan då.
Asjävladrygt kommer det vara.
Men jag är inte den som är den.

Fixa kaffe och klä på sig någon gång, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0