En liten genomgång

Först vill jag bara anmärka om att min käre far har smugit in och skrivit i min blogg. Åt det säger jag; Hahah, din jäkel!
Så, är du nöjd? Stor bokstav i varje mening, jag lägger av mitt försök att vara alternativ.

Sjuktiden är nu över, och jag är tillbaka i Sthlm.
Ska dra igenom helgen lite snabbt, eftersom det är CSI nu.
Var ut med tjejerna, med udantag för Flisan och Bettan, och det var riktigt roligt.
Jag skrattade hela kvällen med Malin, hon är minst sagt klockren!
Det var dock lite folk ute, men det var hemskt trevligt ändå.
Var hemma runt 4.00, nykter som jag var, men det gick bra det med.
Var lite taxi och sånt. Det gick faktiskt bättre än jag trodde att vara nykter på Tranan.
Bara man är med rätt folk, så.

Over all så var vistelsen hemma i Hälsingland underbar. Så det, så.
Alltid lika roligt att åka hem.

I går var jag lite med Håkan, och det är också alltid lika trevligt.
Vi skulle titta på film, men DVD;n funkade inte, så det blev Roasting av Flavor Flave ist.
Håkan blev alldeles fördärvad över hur grov dom var i USA, helt rätt tycker jag.
Anyway, det var både mysigt och trevligt.

Som sagt så är det CSI nu, och jag måste ta till varo på all tid jag får med Grissom, eftersom han ska sluta. Det suger, mitt liv kommer aldrig bli sig likt utan honom.

Pappi och Helén är och tittar på Bobban nu! Woho, typ!
Avundsjuk heter känslan jag känner nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi. Du och jag är klockren tillsammans ;)

2009-03-23 @ 22:15:31
Postat av: 30 cm slak

Jag är full av beundran över att du orkade köra hem faktiskt. Det är lite krut i dig med Lindberg ;)

2009-03-25 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0