goes lima

åkte hem till häslingland igår. fick åka med lisa och barnen. så det är jag tacksam över.
allt är som vanligt här, tack och lov. mycket snö, massa djur och allmänt mysigt.
det gillar vi skarpt.
hemsk, hemskt, hemskt kul att åka hem såhär.

idag var jag in till bollnäs och käkade lunch med tjejerna, det kändes hemskt satc.
sen åkte jag och malin hem och snackade massa skit.
sen hämtade jag olof och så åkte vi hem till carina.
det var mycket trevligt. kul att träffa dom igen.

och nu är jag back in västerlima.
ikväll blir det mys med familjen, med god pappamat!
och imorgon blir det nykter utgång, eftersom inte jag får dricka nå när jag äter medicinen.
men jag funderar på att låtsas som om jag är full.
blir nog så.

mina spontanköp som jag gjorde häromdagen är för stora för att användas.
så det är jag fruktansvärt sur över.
men, men. där sket jag en lök, som vanligt.

HEJ!
(Pappa säger. Använd versaler på rätt sätt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0