livet i vida jeans

skulle gärna vilja säga att mycket har hänt på de två dagar jag skrev sist.
men då skulle jag ljuga.
och jag tycker inte om att ljuga så himla värst.
så jag gör det inte.

jag har iaf varit och gjort en magnetröntgen på skallen.
det var otroligt hemskt, och jag låg och grinade hela tiden.
smal jävla tunnel man får liga i, så väggarna trycker mot hela kroppen, plus att man ska ha som en stor platshjälm framför ansiktet, så det blir ännu mer klaustrofobiskt.
som sagt, jag grinade hela tiden. men jag bet ihop och sa inget.
det var duktigt av mig.
jag är stark.

ledig har jag varit iaf, så har inte mycket annat att klaga på.
hjälpte mormor till stationen igår, hon är nere hos mormor och hjälper henne lite.
och så träffade jag håkan en sväng, han somnade sen gick vi till donken.
spännande, va?

jobbat elva timmar idag, somnade i bussen på väg hem till ella, dock bara en minut.
men still, jag somnade.
varit hem till carro och lämna all mat och all alkohol som ska förtäras imorgon.
det är jag som är huslig och ska laga middag.
det är däremot spännande.

en annan grej var att jag och håkan var på en resturang ute vid medis. vi kände oss lyxiga och gick in på nått mysigt ställe. och beställde hamburgare med getost på.
det är en av de äckligaste saker jag någonsin ätit.
men ölen var god iaf, Mariestad, hail HG!

eftersom jag lever ett tråkigt liv så har jag inget annat att säga.
hej mä´le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0