min säng är bäst

dagens dilemma;
jag har fått pengar och vill shoppa upp dom, men jag mår på tok för dåligt för att åka in till stan och göra av med alla dessa pengar. i ärlighetens namn så känner jag för att gråta nu. dels för just detta, men också för att jag har så fruktansvärt ont i huvuvdet så jag vet inte vad jag ska ta mig till. den medicinen som jag fick så underlättar det ju lite av faktiskt, men the down side är att jag blir så sjukt trött av den! somnar inom en timme efter jag tagit tabletterna, så det känns lite smådumt att ta dom nu.
så, så ser mitt liv ut just nu.
kan tänka mig att pappa sitter och småskrattar över mitt dilemma, men jag tar det på största allvar, sådetså.

såg att jag hade skrivit ships, inte chips i tidigare inlägg.
det gjorde mig otroligt sur.
nästan lite förbannad.
ships, liksom.

ska lägga mig ner och tycka synd om mig själv.
sedan förhoppningsvis in till vällingby och köpa kläder.
MEN JAG ORKAR INTE.
fyfan. jag hatar det här.
välkommen in i mitt misär-liv.

Kommentarer
Postat av: Rille

Snart får du komma hem och varva ner lite i det norrländska lugnet. Love!

2009-03-18 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0