smaksak

Nu är jag vaken, what the hey, tänker pappa säkert. Men, ja, jag kom hem sent igår.
Var ut med Carro, vi var iväg på Medusa, och det var ju lyckat.
Det var X antal konstiga människor ute, och de flesta stod i kön för att gå på toan.
Det finns så jävla många stjärnor ute!
En av mina favoriter från igår var en brud på 35 år, kanske?, som hade en iq som kan mäta sig med en guldfisk. Så himla bakom flötet att jag blev irriterad efter att ha försökt förklara en sak för henne. Men, men, alla kan tydligen inte vara lika bra som mig. Och tur är väl det.
Men, det var roligt, träffade några sköna människor.
Sen var det inte sån stor skillnad av vad som kan hända på dansgolvet på tranan, Malin - förstår du vad jag menar?

När vi åkte hem, så kom Pierre, så det var kul att träffa honom igen.
Vi satt brevid några killar, som frågade mig om det var sån stor brist på killar i Bollnäs att man var tvungen att ha sex med sina kusiner och tremänningar. Då blev jag smått irriterad och idiotförklarade honom, och ville inte prata med honom nå mer.
Sen var det en snubbe som spydde på dörren innan han gick ur tuben, och det var väl relativt äckligt.

Idag är det absolut inget alls planerat på schemat, förutom att KANSKE klä på sig. Men det tror jag inte ändå, jag ska nog ha pyamas på mig hela dagen.
Jag drar mig som fan för att gå in och kolla på bilderna från igår, eftersom jag vet hur ful jag är efter några öl.
Bra att inte alla andra ser det.

HEJ MÄ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0