söndag, som sagt

jag skriver igen i brist på annat att göra.
mamma och carro somnade tidigare än vanligt i dag, så jag har inget att göra nu.
MEN, i kväll har jag fattat olika beslut.
första beslutet är att jag ska köpa en ny mobil när lönen kommer, en samsung f480, eller nått sånt där. dock är jag ju lite skeptiskt över att den är en iphone rip-off, men skit samma ändå, för den är mycket bättre än en iphone.
så det ska jag göra.
sedan så ska åka in på söder och kolla om det finns nån tatueringstid i den närmsta framtiden, jag har tre grejer som jag ska göra. däremot så vet jag inte redigt vilken av de tre jag ska göra. det beror väl på hur mycket pengar jag tycker mig kunna göra av med.
men jag vet iaf vad jag vill göra. så boka tid gäller!
känns förjävla nice nu när jag har bestämt det här.

jag åkte aldrig iväg och hämtade sakerna hos daniel.
är på tok för seg och bakis för det en dag som denna.
så det får bli nästa vecka ist.

mitt dilemma nu är att jag är trött, men inte tillräckligt trött för att sova.
och jag vill heller inte läsa min bok, som för övrigt är den bästaste ever.
så får ligga här och surfa lite.
rille borde uppdatera sin blogg oftare, eller it goes to all of you!
jag vill ha nått roligt att läsa.

leta efter lite kläder, kanske?
eller.. näääääääe.
jo, det ska jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Ska du ha en namnteckning av mig eller? ;)

2009-03-09 @ 18:43:17
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0