tappar omdömet

igår så var jag med håkan, blir mycket av den varan på senaste.
jag lagade mat och var allmänt huslig, sen kikade vi på film.
det var trevligt iaf.
idag åkte vi iväg til kungens kurva och strosade runt på ikea, hittade lite saker som håkki skulle ha i lägenheten. för övrigt så har han fått många nya smeknamn som jag prövar ut nu. carro kom på ett bra idag.
sen så var vi iväg och kikade på mobilen som jag ska köpa. samt ett nytt tv-spel, eftersom jag förlorade mitt PS i vårdnadstvisten med daniel.
så lär ju köpa ett nytt. ps eller nintendo vet jag inte än. får se.

imorgon är det som sagt doktorn som gäller, är jävligt nervös inför det. fast egentligen så bör jag inte vara det eftersom jag vet att dom inte har hittat något som kan hjälpa mig.
slänger ut mina pengar i onödan bara.
sen ska jag och mamma till lisa och barnen och umgås lite.
det blir hemskt mysigt.
sen kanske jag ska träffa håkki en sväng.


just  nu känner jag paniken över att piratebay ska läggas ner, så tar tillället i akt och gör något åt det.

åter till att inte göra nånting.


Kommentarer
Postat av: Pappan

Det är mycket Håkan tycker jag, vemfaen är det? :))

2009-03-11 @ 22:45:46
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0