annat stoj

i dag mår jag lite bättre. dock inte helt bra ännu.
hade förjävla stora problem med att somna i går, mådde på tok för illa och hade ont i huvuvdet för att kunna slappna av. men efter mycket om och men så somnade jag. i dag så har jag och mamma varit iväg in till centrum lite, var på bibblan och lånade några böcker. sedan strosade vi runt. EMD var inne på k5, alla var som tokiga!

iaf när jag duschade i morse blev jag alldeles andfådd och svettig, det var mindre trevligt.
och det var en jävla kamp med att få på sig skorna.
känns ju mindre bra när det blir så.
men, men.
det är lite knas nu. hoppas på att det blir bättre snart.

mamma håller på att göra tacos, götta!

orkar inte skriva mera nu.
hej mä er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0