För övrigt så..

Min plan igår om att springa runt i pyamasen gick åt helvete.
Åkte hem till Håkan ist, där jag först låg och tittade på honom i två timmar när han rollade sin nya soffa. Det var relativt tråkigt och jag höll på att somna. Sen gick vi iväg och handlade, och lagade mat för en hel jävla armé. Det var iaf hemskt mysigt. Drack lite öl och vin och pratade massa, eftersom karln varken har någon tv eller kortlek.
Men det var trevligt, det.

Idag så har jag jobbat som vanligt, det var ganska lungt så jag är nöjd över det.
Gick igenom mitt schema de närmaste veckorna, och det är jag inte nöjd över.
Så fort det börjar vankas röda dagar, OB-tillägg, så kortas mina dagar ner. Helt mystiskt.
Så det är jag irriterad över. Mest för att jag vill ha massa pengar tills jag och Malin åker utomlands.
Men det får bli som det blir, och jag gör det bästa utav saken.

Över till annat, så nästa gång jag åker hem ska jag försöka få in en tid hos Becker. TATTOO!
Hur jävla sweet som helst. Får se hur mycket pengar jag har då, hoppas jag har asmycket så jag kan göra alla tre tatueringar som jag vill ha nu. Jungfru Maria får vänta tills jag har sjukt mycket stååååålar.
Men detta är jag jävligt peppad över. Ska bli så jävla roligt att tatuera sig igen, har tagit på för lång tid sen jag gjorde en sist. Så jag är jävligt nöjd, kanske nämnde det? Skit samma, jag är nöjd.

Här nedanför kommer en bild som jag och Carro ställde upp på när vi var ut i lördags.
Jag kissade på mig lite när jag såg den första gången.


Kommentarer
Postat av: Klatuu

Hahahahaha! Ja jösses. Jag pratade med storasyster nyss och hörde att ni hade haft roligt. Och det syns ju kanske på henne.... :)

2009-03-30 @ 21:21:12
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Fyllehaggan

Jag hatar fotografen för detta! Han knäppte två kort var av ett blev bra, men valde han det?! NEEEJ! Men jag bjuder på den ;) Jag är ju för charmig!! hahah herregud.

2009-03-31 @ 20:06:21
URL: http://carolinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0