AMEH!

Men, Malin, Anna har väl alltid sagt att hon är lite smålebb. Så det vet vi ju redan om :).

En skön helg är över, eller skön och skön.
Jo, den var skön.
Middagen hemma hos Carro var mysig, vi käkade, drack lite och tittade på film.
Sedan åkte jag och Håkan hem till honom och kramades.
Igår var slappaste dagen, ever. Vi vaknade, relativt tidigt, gjorde en paj, käkade, Håkan åkte iväg och spelade innebandy, jag låg och tittade på Band of brothers, Håkan kom hem, vi gick ut på en promenad, vi lagade mat igen, sen lyssnade Håkan på Kent och jag blev deppig.
Bra genomgång av dagen, va?
Trodde väl att ni skulle tycka det.

Idag är det jobb, börjar lite tidigare idag, för ska iväg på utvecklingsamtal för min lilla dam.
Sen har jag en känsla av att det kommer bli drygt att jobba.

På onsdag blir det bio, YES, typ.

Jag har inget vettigt att dela med mig av, så jag skriver inge mer.
Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0