He wants to love me

Så det, så.
Jag är ledig idag, vilket jag nämnde i tidigare inlägg. Som jag sa så skulle jag ha min minst produktiva dag i mitt liv hittills, men när jag vaknade 13.40, HA!, så kände jag att jag ville göra något. Typ på gå gymmet och svettas som en karl från somalia. Men eftersom jag har sjukligt ont i min hand så går inte det, så jag har iaf diskat och dammsugit, men vänsterhanden, det gick relativt bra, men det gick förjävla långsamt.

Fick en samtal från babbo idag, och dom höll på att fixa och dona hemma på Målda, så nu vill jag åka dit och se hur det ser ut, verkade iaf bli jättemysigt.
Det lilla jag har sett av sommaren på Målda är det näst intill underbart.
Massa blommor ska det vara, det är ju som lite svårt att få till det här i Vällingby.

Vad har jag mer gjort idag, då?
Jo, jag har låtsats att jag och Malin åker utomlands imorgon, så jag har testat och lagt ut de kläder som jag ska ha med mig. Det var hemskt roligt. Men lär köpa en ny bikini innan vi åker, och eftersom jag har 304 kr på kontot, så blir det lite svårt. Får se om jag kan trolla med knäna så det löser sig.
Sen har jag dansat lite, ja, jag sa det. Jag lyssnade på radio och dansade i min ensamhet. Det är något som händer sällan, och blir alltid lika snyggt. Trust me.

30h!3 - Don´t trust me, den tycker jag är jävligt rolig. Lyssna på den.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan Johannsingen, vilken insiperande blogg du har. När jag läste om att svettas som en karl från somalien så gjorde jag slag i saken och åkte iväg och gjorde det! Tack för det! ;)

2009-05-04 @ 03:57:41
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0